電影 魔法師的學徒 & 沒有耳朵的兔子2 插曲 - OneR  

OneRepublic 共和世代

共和世代(OneRepublic),是一支美國搖滾樂團,
於2003年在美國科羅拉多州科羅拉多泉成立。
2007年由提姆巴蘭混音製作的首張單曲——《道歉》(Apologize),
在告示牌排行榜Top 5停留了五周,並晉升至亞軍的位置。
在2007年底發行了首張專輯——《勇敢夢》,在美國也已賣出金唱片的成績。

 

魔法師的學徒電影片段(1:18-2:23) 

 

沒有耳朵的兔子2電影預告 

 

 OneRepublic - Secrets 

 

I need another story
我需要另一段故事
Something to get off my chest
讓我可以傾訴內心
My life gets kind of boring
我的人生變得索然無味
Need something that i can confess
我需要坦白一些事情

Til' all my sleeves are stained red
直到我的衣袖被血染紅
From all the truth that I've said
從我訴說的每句實話
Come by it honestly I swear
我發誓,全部都是發自內心
Thought you saw me wink, no
以為你能明白我的暗示 , 不
I've been on the brink, so
我卻已經到了崩潰邊緣 , 所以

Tell me what you want to hear
告訴我你所渴望聽到的
Something that were like those years
像是這些年來的點點滴滴
Sick of all the insincere
我厭倦了所有的虛情假意
So I'm gonna give all my secrets away
所以我將不再保留任何秘密

This time
而此時此刻
Don't need another perfect lie
不再需要完美的謊言
Don't care if critics ever jump in line
不去在乎任何的批判
I'm gonna give all my secrets away
我將對你傾吐我的所有秘密

My God
天哪
amazing that we got this far
很驚訝我們一起走了這麼遠
It's like were chasing all those stars
就像是盲目的追逐著
Who drive the shiny big black cars
開著閃亮名車的明星

And everyday I see the news
而我每天看著新聞
All the problems we could solve
看著那些原本可以解決的問題
And when a situation rises
而當情況越來越糟時
just write it into an album
卻只是把它寫進專輯裡
Seen it straight to go
冷眼旁觀著它這麼發生
I don't really like my flow, no, so
我真的不喜歡隨波逐流的我,不,所以

Tell me what you want to hear
告訴我你所渴望聽到的
Something that were like those years
像是這些年來的點點滴滴
Sick of all the insincere
我厭倦了所有的虛情假意
So I'm gonna give all my secrets away
所以我將不再保留任何秘密

This time
而此時此刻
Don't need another perfect lie
不再需要完美的謊言
Don't care if critics ever jump in line
不去在乎任何的批判
I'm gonna give all my secrets away
我將對你傾吐我的所有秘密

Ooh...
哦...
Got no reason
沒有什麼原因
Got no shame
不是因為羞愧
Got no family I can blame
更非歸咎於親人
Just don't let me disappear
只求別叫我離開你的身邊
I'mma tell you everything
我想要對你坦承一切

Tell me what you want to hear
告訴我你所渴望聽到的
Something that were like those years
像是這些年來的點點滴滴
Sick of all the insincere
我厭倦了所有的虛情假意
So I'm gonna give all my secrets away
所以我將不再保留任何秘密

This time
而此時此刻
Don't need another perfect lie
不再需要完美的謊言
Don't care if critics ever jump in line
不去在乎任何的批判
I'm gonna give all my secrets away
我將對你傾吐我的所有秘密

All my secrets away
坦誠我的所有秘密

All my secrets away
坦誠我的所有秘密

 

 

同場加映 

OneRepublic - Good Life 

arrow
arrow
    全站熱搜

    猴子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()